POS terminál
Miért érdemes Önnek POS terminállal rendelkezni?
Mert:
- ügyfelei / Partnerei bankkártyás fizetéssel is tudnak Önnél vásárolni / szolgáltatást igénybe venni, így ügyfélköre bővülhet,
- a vásárlások elszámolása az MBH Duna Bank Zrt-nél vezetett fizetési számlára történő elszámolás esetén T + 1 napon megtörténik,
- készpénzkezelési kockázatai mérsékelhetők,
- forgalmáról elektronikus kivonatot kérhet, így a bankkártyás fizetések elszámolását könnyen és naprakészen ellenőrizni tudja,
- amennyiben Ön Széchenyi Pihenő kártya (SZÉP kártya) elfogadóhely (elfogadói szerződéssel rendelkezik a SZÉP kártya kibocsátókkal – OTP Bank Nyrt., K&H Bank Zrt. vagy MKB Bank Zrt.), akkor SZÉP kártyás tranzakciókat is le tud bonyolítani,
- amennyiben Ön Erzsébet kártya elfogadóhely, akkor ügyfelei Erzsébet kártyás fizetéseit is végre tudja hajtani.
Hogyan tud POS terminált igényelni?
Személyesen bankfiókjainkban.
Milyen költségei vannak a POS terminálnak?
Önnek egyszeri telepítési díjat kell fizetni, illetve döntésétől függően a készülék megvásárlása esetén egyszeri, bérleti konstrukció esetén pedig havi díj fizetési kötelezettség merül fel. Ezen felül a tranzakciók értéke után százalékos mértékű jutalék kerül felszámításra. A díjakat az MBH Duna Bank Zrt. mindenkor hatályos, Vállalkozói Forint Számlavezetés Hirdetménye tartalmazza.
Mi a teendője, ha elszámolással kapcsolatban kérdése van vagy reklamációt szeretne bejelenteni?
Kérjük, forduljon számlavezető bankfiókjához vagy azon bankfiókunkhoz, ahol a bankkártya elfogadói szerződést megkötötte.
Mi a teendője a POS terminál meghibásodása esetén?
Bejelentését 0-24-ig az alábbi telefonszámon teheti meg: 06-1-212-0202