Panaszkezelés
Az MBH Duna Bank Zrt. számára kiemelten hangsúlyos kérdés, hogy ügyfelei minden szempontból elégedettek legyenek szolgáltatásaival és ügyintézésével. Ennek érdekében legjobb tudása szerint igyekszik biztosítani ügyfeleinek gyors, magas színvonalú, az ügyféligények figyelembe vételével (természetesen a jogszabályi és szakági előírások keretei között) történő kiszolgálását.
Ezen igyekezet ellenére előfordulhatnak olyan esetek, amikor az ügyfelek az ügyfélszolgálati tevékenységgel, eljárással, vagy konkrét szolgáltatással kapcsolatban panasszal kívánnak élni.
A Bank panaszkezelési szabályzatával kívánja elősegíteni az ügyfelek panaszainak gyors, egyszerű, hatékony kezelésének folyamatát és biztosítani a panaszok, vélemények megfelelő fórumokhoz juttatását, eredményes megoldását.
Az online panaszbejelentő oldalt itt éri el.
Felhívjuk figyelmét, hogy a Magyar Nemzeti Bank honlapján a panaszkezeléssel kapcsolatban további tájékoztatók találhatóak, továbbá a panaszkezelési formanyomtatványok is itt érhetőek el.
Az Euroleasing Zrt. termékeinek közvetítésével kapcsolatos panaszbenyújtási lehetőségekről az Euroleasing Zrt. weboldalán tájékozódhat.
File | Dátum | Fájlméret | |
---|---|---|---|
1.sz.mell. Meghatalmazás nyomtatvány_2022.11.30.pdf | 2022. 12. 01. | 467,81 KB | |
2.sz.mell. Panaszbejelentő formanyomtatvány_2022.11.30.pdf | 2022. 12. 01. | 418,82 KB | |
3a.sz.mell_DTB fióklista_2023.12.27.pdf | 2023. 12. 28. | 121,71 KB | |
A MBH Duna Bank Panaszkezelési szabályzata_2022.11.30.pdf | 2022. 12. 01. | 457,88 KB | |
Adatkezelesi_tajekoztato_-_panaszkezeles_20220205.pdf | 2022. 05. 03. | 130,86 KB | |
Panaszkezelési tájékoztató_20220920.pdf | 2022. 12. 01. | 315,78 KB |